Pokud chcete napomáhat s udržováním integrity Facebook reklam, projděte si a přijměte naše zásady proti diskriminaci.
Zásady Facebooku pro reklamu inzerentům zakazují naše reklamní produkty používat k diskriminaci jednotlivců nebo skupin lidí. Ads are discriminatory when they deny opportunities to individuals or groups.Diskriminace na základě určitých osobních charakteristik, jako jsou rasa, etnická příslušnost, národní původ, náboženství, věk, pohlaví, sexuální orientace, genderová identita, rodinný stav, handicap nebo zdravotní či genetický stav a všechny další chráněné třídy udávané federálními, státními a místními zákony týkajícími se férového bydlení a zákony o občanských právech, je porušením našich zásad.
Naše zásady nediskriminace se nezměnily, ale přidali jsme do nich příklady, co to pro inzerenty konkrétně znamená. Přestože je diskriminace zakázaná, můžete cílit na určité okruhy uživatelů na základě známých zájmů, které jsou v souladu s inzerovaným produktem nebo službou.
Jako Lev Samo VRP - Hlavní stránka
Naše zásady nediskriminace se nezměnily, ale přidali jsme do nich příklady, co to pro inzerenty konkrétně znamená. Přestože je diskriminace zakázaná, můžete cílit na určité okruhy uživatelů na základě známých zájmů, které jsou v souladu s inzerovaným produktem nebo službou.
Přijatelné cílení reklam Cílení reklamy na nabídku práce v obchodě s potravinami na všechny jednotlivce ve věku, kdy jsou způsobilí pracovat | Diskriminace reklamou Cílení reklamy na zaměstnání v obchodě s oblečením tak, aby byly vyloučeny ženy a bylo jim vymlouváno, aby se přihlásily |
Facebook zakazuje inzerentům používat jeho reklamní produkty k diskriminaci lidí. Inzerenti tudíž nesmí: (1) využívat naše nástroje pro výběr okruhu uživatelů k (a) neoprávněnému cílení reklam na konkrétní skupiny lidí (viz Zásady pro reklamu, bod 7.1 ohledně cílení) nebo (b) neoprávněnému vynětí konkrétní skupiny lidí z okruhu uživatelů reklamy, (2) přidávat do reklam diskriminační obsah. Inzerenti taky musí dodržovat všechny příslušné antidiskriminační zákony (viz Zásady pro reklamu, bod 4.2 ohledně nelegálních produktů a služeb). A to včetně zákonů zakazujících diskriminací skupiny lidí ve spojení s nabídkami bydlení, práce, úvěru apod.
- Ministerstvo bydlení a územního rozvoje USA
- Úřad pro rovnost příležitostí v USA
- Úřad pro finanční ochranu spotřebitelů (CFPB)
- Americký svaz pro občanské svobody (ACLU)
- Leadership Conferences on Civil and Human Rights
- Ministerstvo spravedlnosti USA – oddělení lidských práv
- Národní aliance pro férové bydlení (NFHA)
Zřeknutí se odpovědnosti: Tento průvodce nemůže nahradit právní poradenství. Pokud ve svém případě potřebujete konkrétní radu, obraťte se na odborníka na právo.
Zásady pro Facebook reklamyAčkoli žádáme všechny inzerenty, aby si prošli naše zásady nediskriminace a přijali je, je to obzvlášť důležité u inzerentů provozujících reklamy na bydlení, zaměstnání nebo úvěry vzhledem k historii diskriminace v těchto kategoriích.
Nabídky prezentované v těchhle reklamách musí cílit na všechny skupiny lidí, bez ohledu na konkrétní osobní charakteristiky (viz výše). Mnohde platí zákony, které diskriminaci v těchhle kategoriích výslovně zakazují.
Nabídky prezentované v těchhle reklamách musí cílit na všechny skupiny lidí, bez ohledu na konkrétní osobní charakteristiky (viz výše). Mnohde platí zákony, které diskriminaci v těchhle kategoriích výslovně zakazují.
I když se některé z příkladů týkají zejména inzerentů z USA, platí zásady nediskriminace na Facebooku globálně. Protože se související legislativa v různých oblastech liší, vždycky dodržujte naše zásady a relevantní zákony ve vaší oblasti a v oblasti, na kterou cílíte.
Kliknutím na Přijímám potvrzujete, že:
0 Komentáře